אחסון אתרים זול הוא היקר!
מאז ומעולם לימדו את בעלי העסקים שכדי להפוך את העסק לכלכלי, עליהם לשאוף לגמד את ההוצאות כמה שיותר, במטרה להעמיק את הרווחים. אלא שפעמים רבות לא מלמדים את בעלי העסקים שלא מדובר בכלל גורף, אלא חשוב להפעיל שיקול דעת, שהרי לעתים הזול הוא זה שעולה ביוקר.הצורך להפעיל שיקול דעת הוא קריטי במיוחד בכל הנוגע לבחירת חברת אחסון אתרים, תחום שבו רמת המחירים היא מגוונת מאוד, ולכן קל להתפתות ולבחור בחברת אחסון האתרים המציעה את השירותים הזולים ביותר, ולאו דווקא האיכותיים ביותר.
בחירת חברה לאחסון האתר
בעלי עסקים רבים חושבים בשוגג שרמת השירותים המוצעים בידי חברות אחסון האתרים היא אחידה, ולכן כל ילד יכול לעסוק בכך. הבעיה מתחילה כשילדים ובני נוער אכן מתחילים לעסוק בתחום, רוכשים שרתים במחירים זעומים בחו"ל ומאחסנים על גביהם את הרכיבים הרגישים של האתר.

אחסון אתרים בזול? אין חיה כזאת!
מי שרוכש חבילה מחברת אחסון אתרים בזול, בוודאי משוכנע שהוא פיצח את המערכת ו'דפק קופה'. בעלי עסקים שבחרו במסלול הזה לא מודעים לעובדה שהיחידים שעשו כאן קופה הם אותם צעירים שפתחו חברה חובבנית לאחסון אתרים, וכי הקופה נעשית על חשבונם של בעלי העסקים.
נסביר: צעירים רבים שאינם אוחזים בשום כישורים מתאימים פרט ליכולת לזהות כסף קל, פותחים חשבון 'ריסלר', שלמעשה מעניק להם את האפשרות לפתוח מספר חשבונות אחסון במקביל על גבי השטח שהוצע להם במסגרת ההתקשרות.
כמובן שאותם צעירים לא יציגו את עצמם כאופורטוניסטים, אלא כאנשי מקצוע לכל דבר, וינסו לפתות אתכם לרכוש מהם את חבילות האחסון. בפועל, לא מדובר באנשי מקצוע מיומנים אלא בסך הכל במתווכים שעשו רווח נאה על חשבונכם, אך תלויים בחסדיהם של חברות האחסון מהן רכשו את השטח ולכן הם עצמם אינם יכולים לספק לכם ישירות שום תמיכה טכנית.
אם כן, מדוע שתסכימו לשלם דמי תיווך לחברות אחסון שאינן יכולות להציע לכן שירות לקוחות במסגרת החבילה שרכשתם? זו בדיוק הסיבה שגורמת לאנשי עסקים רבים למצוא עצמם עם אתר לא מתפקד או עם שפע בעיות טכניות שאיש אינו יכול למצוא להן פתרון.
אחסון אתרים בחינם?
תהיינה גם חברות אחסון אתרים שיציעו לבעלי עסקים מסויימים אחסון בחינם, המלווה במחיר לא רשמי: פרסום החברה באתר. מאחר והאתר שלכם נועד לשמש לכם ככרטיס ביקור, עליכם לשאול האם זה המסר שתרצו לשדר כדי לחסוך כמה עשרות שקלים כל חודש? רוב הסיכויים שאם תהיו כנים עם עצמכם, תגלו שהתשובה היא שלילית. עדיף להשאיר את שטחי הפרסום הללו ניטראליים ובבוא העת להשקיע במפרסמים הרלוונטיים לתוכן באתר. זה יהיה לא רק כלכלי יותר, אלא גם הרבה יותר ישר ואמין כלפי הגולשים.