שיווק באינטרנט - ניצול מקסימאלי של תקציב פרסום
בעלי עסקים רבים אשר נכנסים במלוא המרץ לעולם האינטרנט, פעמים רבות עושים החלטות אימפולסיביות המבוססות על תחושת ההתלהבות, החלטות שבסופו של דבר עולות להם ביוקר. לעולם האינטרנט יש להיכנס ברוח רציונלית ושקולה, ולא להתבייש להתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים כדי לבצע החלטות נבונות.מרבית בעלי העסקים כיום כבר מודעים לכוחו האדיר של האינטרנט, ולכן אין זה סוד גדול שביכולתו של האינטרנט להגדיל את מאגר הלקוחות של בעל העסק, ולאפשר לו גישה לקהלים שלמים שיתכן ולא היה פוגש בנסיבות אחרות. אין זה מפתיע, אם כן, שבעלי עסקים רבים מוכנים להוציא סכומי כסף גדולים מאוד במטרה לפצח את הדבר הזה שנקרא שיווק באינטרנט.
אלא שעל עולם השיווק המקוון אין צורך להסתער, אלא ההיפך הוא הנכון, יש לגשת אליו בחכמה רבה ובזהירות. שכן בעולם הפרסום האינטרנטי ישנם הרבה ערוצי פרסום שבהם ניתן להשקיע, החל מפרסום אתרים בפייסבוק, קידום אתרים בגוגל, קידום באתרי אינטרנט נישתיים ועד לקידום בפורטלים, והרשימה עוד ארוכה.
פרייארים לא מתים, רק מתחלפים!
בנוסף למבחר הזה, אשר כפי שניתן לדמיין עשוי להיות מבלבל לבעלי עסקים שלא מגיעים מהתחום, אלו נתקלים מדי פעם גם בשורה של אינדקסים מקצועיים למיניהם, שהוקמו למעשה ע"י יזמים. אותם אינדקסים הם לא בהכרח אתרים מצליחים או איכותיים, אך היזמים לעומת זאת הם אנשים חלקלקים ומיומנים, אשר מצליחים לא פעם לשכנע את בעל העסק לשלם סכום קבוע בעבר פרסום באתר.
אותו בעל העסק עשוי להתפתות שכן מדובר לרוב בהצעת מחיר נמוכה יחסית, כמו לדוגמא 450 ש"ח בשנה עבור פרסום באינדקס, הרי נשמע שזו עסקה לא יקרה ומשתלמת. אלא שגם אם הסכום הזה נשמע לכאורה זניח, הרי שבעלי עסקים שמבצעים מספר עסקאות בסגנון עם אתרי אינדקסים מפוקפקים, בסופו של דבר זורקים סכומי כסף מצטברים שאינם זניחים כלל- לפח וחסל.
התייעצו עם חברת קידום מקצועית!
כדי לא ליפול לשרלטנות במסווה של הבטחות גדולות, לא מן הנמנע שתצטרכו לקבל ייעוץ מקצועי. בדיוק בשביל מטרה זו קיימת חברת קידום אתרים: תפקידה לבחון הצעות מפוקפקות שניתנו בידי אותם יזמים שמחפשים ללכוד פרייארים ברשתם. בנוסף, תפקידה של החברה הוא להיות הגורם המקצועי שיהיה אחראי ויפקח על כל הנושא של השיווק באינטרנט.
עצם העובדה שחברת קידום מקצועית יכולה להגן עליכם מהחלטות שגויות כמעין מעטפת הגנה, מאפשרת לה לחסוך עבורכם תקציבי פרסום עצומים. חברת קידום מקצועית יכולה ואמורה לנצל את הידע והכלים שלה כדי להשיג עבורכם תעריפים נוחים, והיא גם זו שתדע בדיוק באילו טקטיקות יש לנקוט בכדי לפרסם את העסק בצורה הנכונה ביותר ברשת האינטרנט.
לפניכם רשימת מאמרים מקצועיים בנושא שיווק באינטרנט

פרסום באינטרנט ויצירת נוכחות ברשת
קיימות לא מעט אפשרויות פרסום העומדות בפני בעל העסק אשר מעוניין לייצר נוכחות ולמתג את עצמו באינטרנט. במאמר הבא, ננסה להבין כיצד מתרחש פרסום אפקטיבי באינטרנט.

ניצול נכון של תקציב פרסום באינטרנט
היכולת לנצל נכונה את תקציב הפרסום באינטרנט נחה בעיקר על כתפיו של בעל העסק - זה נדרש להחליט איזה נתח להקדיש מעוגת התקציבים לסוגיית הפרסום, לבחור בחברת קידום האתרים הנכונה,...

בניית מועדון לקוחות באינטרנט
מועדון לקוחות מאפשר לנו לא רק לתחזק קשר הדוק עם הלקוחות הנאמנים, אשר חשיבותם לעסק אינה מוטלת בספק, אלא היא גם מאפשרת לנו להכיר אותם בצורה טובה יותר.

כתיבת מאמרים כאמצעי לשיווק באינטרנט
דרך אפקטיבית לקדם את האתר, אם לא הכי אפקטיבית מכולן, היא באמצעות כתיבת תוכן והפצתו הן באתר עצמו והן באתרי מידע נוספים.

בניית דף עסקי בפייסבוק
כולם מכירים אותו, (כמעט) כולם משתמשים בו, וכתוצאה מכך כולם גם רוצים לפרסם בו. מבלי ששמנו לב, הפייסבוק הפך לאחד מהמדיות החזקות והמשפיעות ביותר בעולם. כיצד זה קרה?